Toimitus & Palautus

Toimitus & Palautus



Suomi
Toimitusmaaksi on valittu: Suomi

Toimitustapa

Toimitusaika

Maksu

DB Shencker - Kappaletavara kotiin 1-2 päivää 25.00 €
DB Schenker - Kotipaketti1-2 päivää 11.80 €
DB Shencker - Noutopistepaketti1-2 päivää 6.67 €
DB Schenker - Paketti (yritysosoite)1-2 päivää 9.20 €
DB Shencker - Kappaletavara (yritysosoite)1-2 päivää 15.00 €
Trafinon HIAB Lahti 1-2 päivää 150.00 €
Trafinon HIAB Tampere ja Pirkkala1-2 päivää 190.00 €
Trafinon HIAB Helsinki, Vantaa ja Espoo1-2 päivää 190.00 €
Vantaan varastolta arkisin 7.00-16.301-2 päivää 0.00 €
Lahden varastolta arkisin 07.30–15.301-2 päivää 0.00 €
Turun varastolta arkisin 07.30–15.301-2 päivää 0.00 €
Tampereen varastolta arkisin 07.00–17.001-2 päivää 0.00 €
Jyväskylän varastolta arkisin 07.30-15.301-2 päivää 0.00 €
Kuopion varastolta arkisin 07.30-15.301-2 päivää 0.00 €
Vaasan varastolta arkisin 07.30-15.301-2 päivää 0.00 €
Oulun varastolta arkisin 07.30-15.301-2 päivää 0.00 €
 Mitä ovat palautusehtonne?

Teemme parhaamme jotta tuotteista saisi jo nettisivujen kautta mahdollisimman tarkan käsityksen ja kuvan. Joskus tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia, joten ostoksen voi perua vielä silloinkin kun tuotteet on jo saanut. Valmistus- tai toimitusvirheistä johtuvat palautukset ovat asiakkaalle veloituksettomia. Asiakas joutuu kuitenkin maksamaan palautuskulut itse mikäli tavara on toimitettu asianmukaisesti ja se on ollut ehjä saapuessaan asiakkaalle. Pyydämme huomioimaan tämän erityisesti painavien tuotteiden osalta.

  • Palautusaikaa on 14 päivää siitä kun tuotteet on vastaanotettu.

  • Palautukset jotka tehdään valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä, maksavat asiakkaalle 0 €

  • Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, paitsi jos niissä on valmistusvirhe. Mahdollisen pakkauksen ja sen sisällä olleiden materiaalien pitää olla mukana palautuksessa, paitsi jos joidenkin materiaalien puuttuminen on vähäpätöistä. Asiakkaalla on ollut oikeus kokeilla tuotteita, mutta niissä ei saa olla käytön jälkiä.

  • Mikäli palautus tehdään meistä tai valmistajasta johtuvasta syystä ja haluat meidän maksavan palautuskustannukset, tulee reklamaatio tehdä kirjallisena, esim. sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@trafinoshop.fi. tai johonkin muuhun asiakaspalvelusta saatuun asiaa käsittelevän henkilön osoitteeseen. Käsittelemme vain kirjalliset reklamaatiot väärinkäytösten välttämiseksi.

  • Vaihtaaksesi tuotteita ota ensin meihin yhteyttä ja sovi vaihdosta myyjämme kanssa. Vaihdot sovitaan tapauskohtaisesti.

  • Saat rahasi takaisin kokonaisuudessaan vain siinä tapauksessa, että yllä mainitut ehdot täyttyvät. Muussa tapauksessa sovimme palautuksen summasta tapauskohtaisesti.

  • Saat rahasi tai sovitun summan takaisin viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun palautuksesi on otettu vastaan ja olet ilmoittanut meille tilinumerosi.



 Toimintaohje


1. Aseta tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa (ei koske tuotteita joille ei ole pakkausta). Naarmuinen ja käytön jälkiä omaava laite ei todennäköisesti ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa meille kustannuksia. Herkästi vaurioituvat tavarat ja laitteet tulee myös pakata huolella ja pakkauksia tulee käsitellä varoen, jotta tuotteet eivät vaurioidu kuljetuksessa.

2. Laita lähetyksen mukaan saamasi tilausvahvistus, johon kirjoitat tilinumerosi, palautuksen syyn ja mahdolliset muut asiakaspalvelun kanssa sovitut asiat. Jos olet tilannut Walleylla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

3. Vie paketti sovittuun logistiikkakeskukseen tai tuo se Vantaan varastollemme ja kerro, että tässä olisi verkkokaupan asiakaspalautus. Kuljetuspalvelu ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä joko Trafinoa tai asiakasta, riippuen siitä mitä olemme sopineet. Palautusosoite on:

Trafino Shop
Vantaankoskentie 24
01730 Vantaa

Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Mikäli tuotteet katoavat matkalla, korvaamme tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet kuljetusyhtiölle.

Vaikka olisimme sopineet, että Trafino maksaa palautuskulut, emme silti hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä määrittelemäämme kuljetusyhtiötä. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei Trafino ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.



Asiointi paikanpäällä tai soittamalla



Verkkokaupasta ostetut tuotteet tulee aina palauttaa Vantaan toimipisteeseen, joko lähettämällä tai tuomalla!

Meillä on 8 toimipistettä ympäri Suomen joiden kanssa voit myös asioida suoraan!

Toimipisteet

Vantaa

Vantaankoskentie 24
01730 VANTAA

vantaa@trafino.fi
Puh. 09 348 34 150

Aukioloaika arkisin:
07.00–16.30

Turku

Ruopankatu 3
20360 Turku

turku@trafino.fi
Puh. 02 438 7257

Aukioloaika arkisin:
07.30–15.30

Tampere

Nuutisarankatu 4
33900 Tampere

tampere@trafino.fi
Puh. (03) 225 58 64

Aukioloaika arkisin:
07.00–17.00

Jyväskylä

Lekatie 2
40320 JYVÄSKYLÄ

jyvaskyla@trafino.fi
Puh. 014 617 477

Aukioloaika arkisin:
07.30–15.30

Oulu

Veistämötie 5
90620 OULU

oulu@trafino.fi
Puh. 040 531 7663

Aukioloaika arkisin:
07.30–15.30

Lahti

Laakerikatu 2
15700 Lahti

lahti@trafino.fi
Puh. 050 3502002

Aukioloaika arkisin:
07.30–15.30

Kuopio

Lukkosalmentie 1
70420 Kuopio

kuopio@trafino.fi
Puh. 050 478 2287

Aukioloaika arkisin:
07.30-15.30

Vaasa

Kyykäärmeenpolku 1 A
65480 Mustasaari

vaasa@trafino.fi
Puh. 0505338461

Aukioloaika arkisin:
07.30-15.30