Toimitus & Palautus

Toimitus & Palautus



Suomi
Toimitusmaaksi on valittu: Suomi
Toimitustapa Toimitusaika Maksu
DB Shencker - Noutopistepaketti 1-2 päivää 5.56 €
DB Shencker - Kotipaketti 1-2 päivää 10.40 €
DB Shencker - Paketti (yritysosoite) 1-2 päivää 7.98 €
DB Shencker - Kappaletavara kotiin 1-2 päivää 30.00 €
DB Shencker - Kappaletavara (yritysosoite) 1-2 päivää 20.00 €
Nouto - Vantaan varastolta ma-pe 7.00-16.30 1-2 päivää 0.00 €
 Mitä ovat palautusehtonne?

Teemme parhaamme jotta tuotteista saisi jo nettisivujen kautta mahdollisimman tarkan käsityksen ja kuvan. Joskus tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia, joten ostoksen voi perua vielä silloinkin kun tuotteet on jo saanut. Valmistus- tai toimitusvirheistä johtuvat palautukset ovat asiakkaalle veloituksettomia. Asiakas joutuu kuitenkin maksamaan palautuskulut itse mikäli tavara on toimitettu asianmukaisesti ja se on ollut ehjä saapuessaan asiakkaalle. Pyydämme huomioimaan tämän erityisesti painavien tuotteiden osalta.

  • Palautusaikaa on 14 päivää siitä kun tuotteet on vastaanotettu.

  • Palautukset jotka tehdään valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä, maksavat asiakkaalle 0 €

  • Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, paitsi jos niissä on valmistusvirhe. Mahdollisen pakkauksen ja sen sisällä olleiden materiaalien pitää olla mukana palautuksessa, paitsi jos joidenkin materiaalien puuttuminen on vähäpätöistä. Asiakkaalla on ollut oikeus kokeilla tuotteita, mutta niissä ei saa olla käytön jälkiä.

  • Mikäli palautus tehdään meistä tai valmistajasta johtuvasta syystä ja haluat meidän maksavan palautuskustannukset, tulee reklamaatio tehdä kirjallisena, esim. sähköpostitse osoitteeseen verkkokauppa@trafinoshop.fi. tai johonkin muuhun asiakaspalvelusta saatuun asiaa käsittelevän henkilön osoitteeseen. Käsittelemme vain kirjalliset reklamaatiot väärinkäytösten välttämiseksi.

  • Vaihtaaksesi tuotteita ota ensin meihin yhteyttä ja sovi vaihdosta myyjämme kanssa. Vaihdot sovitaan tapauskohtaisesti.

  • Saat rahasi takaisin kokonaisuudessaan vain siinä tapauksessa, että yllä mainitut ehdot täyttyvät. Muussa tapauksessa sovimme palautuksen summasta tapauskohtaisesti.

  • Saat rahasi tai sovitun summan takaisin viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun palautuksesi on otettu vastaan ja olet ilmoittanut meille tilinumerosi.



 Toimintaohje


1. Aseta tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa (ei koske tuotteita joille ei ole pakkausta). Naarmuinen ja käytön jälkiä omaava laite ei todennäköisesti ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa meille kustannuksia. Herkästi vaurioituvat tavarat ja laitteet tulee myös pakata huolella ja pakkauksia tulee käsitellä varoen, jotta tuotteet eivät vaurioidu kuljetuksessa.

2. Laita lähetyksen mukaan saamasi tilausvahvistus sekä palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi, palautuksen syyn ja mahdolliset muut asiakaspalvelun kanssa sovitut asiat. Jos olet tilannut Collectorilla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

3. Vie paketti sovittuun logistiikkakeskukseen tai tuo se Vantaan varastollemme ja kerro, että tässä olisi verkkokaupan asiakaspalautus. Kuljetuspalvelu ottaa paketin kuljetettavakseen ja laskuttaa siitä joko Trafinoa tai asiakasta, riippuen siitä mitä olemme sopineet. Palautusosoite on:

Trafino Shop
Vantaankoskentie 24
01730 Vantaa

Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Mikäli tuotteet katoavat matkalla, korvaamme tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet kuljetusyhtiölle.

Vaikka olisimme sopineet, että Trafino maksaa palautuskulut, emme silti hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä määrittelemäämme kuljetusyhtiötä. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei Trafino ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.



Asiointi paikanpäällä tai soittamalla



Verkkokaupasta ostetut tuotteet tulee aina palauttaa Vantaan toimipisteeseen, joko lähettämällä tai tuomalla!

Meillä on 7 toimipistettä ympäri Suomen joiden kanssa voit myös asioida suoraan!

Toimipisteet:


VANTAA

Vantaankoskentie 24
01730 VANTAA

Puh. 09 348 34 150

Aukioloaika arkisin:
07.00–16.30


TURKU

Ruopankatu 3
20360 Turku

Puh. 02 438 7257

Aukioloaika arkisin:
07.30–15.30


TAMPERE

Nuutisarankatu 4
33900 TAMPERE

Puh. (03) 225 58 64

Aukioloaika arkisin:
07.00–17.00


JYVÄSKYLÄ

Palokärjentie 7
40320 JYVÄSKYLÄ

Puh. 014 617 477

Aukioloaika arkisin:
07.30–15.30


OULU

Veistämötie 5
90620 OULU

Puh. 040 531 7663

Aukioloaika arkisin:
07.30–15.30


LAHTI

Laakerikatu 2
15700 Lahti

Puh. 050 3502002

Aukioloaika arkisin:
07.30–15.30


KUOPIO

Lukkosalmentie 1
70420 Kuopio

Puh. 050 478 2287