Pidämme myös oikeuden laskuttaa jälkikäteen meistä riippumattomia toimituskuluja esim. uuden toimitusajan sopiminen.
Voit myös noutaa tai tulla ostoksille päätoimipisteeseemme Vantaalle. Meillä on myös toimipisteet Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa, Lahdessa, Turussa, Vaasassa, Lappeenrannassa ja Kuopiossa.
Valitettavasti verkkokauppamme ei toimita Ahvenanmalle. Olethan yhteydessä myyntiimme, jos haluat tilata Ahvenanmaalle. Puhumme myös ruotsia.VI TALAR ÄVEN SVENSKA! PUH: (09) 348 34 150
Palautusehdot
Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Liitä palautuksen mukaan huolella täytetty palautuslomake. Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on toimituskulut molempiin suuntiin, mutta kuitenkin valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä 0 €.
Palauttaessa on käytettävä erikseen sovittua palautus tapaa - emme hyvitä asiakkaalle muista toimitustavoista koituneita palautuskuluja! Emme vastaanota palautuksia jotka on lähetetty yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen, tai tuotteet hyvitetään laskultasi.
Palautukset omalla kustannuksella voi lähettää meidän päätoimipisteeseemme. (Trafino Oy, Vantaankoskentie 24, 01730 VANTAA) Muista ilmoittaa selkeästi tilausnumeronne!
Muista ottaa asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille/toimituskumppanille.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi yhteydenottolomakkeella tästä tai soittamalla asiakaspalvelunumeroon.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuskumppanille.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Trafino käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Pidätämme oikeuden hinnan muutoksiin, sekä oikeuden sulkea asiakastilin, ja perua tai purkaa kaupat ilman eri syytä. Kaupan peruminen tai palauttaminen ei koskaan kuitenkaan aiheuta taloudellisia kuluja kuluttajalle mikäli Suomen kuluttajasuojalain mukaiset ehdot täyttyvät. Vahingonkorvaustapauksessa pidätämme oikeuden korvata tuotteet korkeintaan täydestä hinnasta postituskuluineen, mutta hyvänä asiakaspalveluna saatamme hyvittää enemmänkin.
Mikäli et itse pääse noutamaan tilaustasi postista, voit allekirjoittaa valtakirjan luotetavalle henkilölle, joka voi henkilöllisyystodistuksella noutaa postista pakettisi. Mikäli ilmoitat asiakaspalveluumme, pystymme myös pidentämään paketin nouto-aikaa, jotta ehdit hakemaan pakettisi.
Ilmoitathan meille, jos et ole aikeissa noutaa lähetystäsi. Ilman etukäteisilmoitusta noutamatta jätetyistä lähetyksistä perimme koituneet kuljetusmaksut.
Tuotekuvissa saattaa esiintyä lieviä sävyvirheitä.